Articole prima pagina

EXPOAPA 2022 - 28-30 septembrie: Forumului Regional al Apei “Dunăre-Europa de Est”

 
 
După doi ani de absență, evenimentul revine, de data aceasta în pitorescul Sibiu, la Pavilionul REDAL EXPO.
Manifestarea va oferi participanților și publicului interesat de realizările și noutățile din sectorul apei un spațiu expozițional de prezentare a companiilor, dar și zone de întâlnire între specialiști, constând în seminarii și ateliere.
Miercuri, 28 septembrie, va avea loc seminarul "Finanțarea infrastructurii de apă prin fonduri europene și corelarea programelor de investiții din sector", organizat în parteneriat cu Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene (MIPE), cu participarea ministrului Marcel Boloș.
Joi, 29 septembrie, este programat seminarul internațional “Reglementarea economică a serviciilor de apă”, pe teme financiare, organizat cu suportul Grupului pentru Economie și Statistică al Asociației Internaționale a Apei (IWA) și al Comisiei Principale Dezvoltare - Economie a Asociației Române a Apei (ARA) și cu sprijinul Autorității Naționale de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilități Publice (ANRSC).
Pe lângă aceste evenimente, va avea loc tradiționalul concurs ”Instalare branșament sub presiune”, dedicat instalatorilor din cadrul companiilor de apă, care trebuie să răspundă provocării de a executa un branșament nou la o rețea de polietilenă aflată sub presiune.
Compania noastră va fi prezentă, ca de fiecare dată, la toate manifestările din cadrul evenimentului.

Vidanjare la cel mai redus tarif din județ

Apele uzate care nu ajung în sistemul de canalizare și ulterior în stațiile de epurare, pentru a fi curățate/tratate, au impact negativ asupra mediului, contaminând aerul, solul și pânza freatică.

Din acest motiv, legislația în vigoare prevede că în zonele în care nu există rețele de canalizare, utilizatorii au obligația dotării cu bazine etanșe vidanjabile sau cu stație de epurare compactă locală.

Avarie majoră apă în Municipiul Tecuci 28.04.2022

UPDATE 18:20 S-au finalizat lucrările de remediere a avariei. Au început manevrele de încărcare a rețelei de distribuție apă potabilă. Mulțumim încă o dată clienților pentru înțelegere.


UPDATE 14:17 Estimăm reluarea furnizării apei în jurul orelor 18,00. S-au confecționat deja piesele necesare și se lucrează la montarea acestora pe conducta de apă în zona avariată.


Societatea APA CANAL S.A. Galați aduce la cunostinta clienților din Municipiul Tecuci, că, din cauza unei avarii produse pe magistrala de alimentare cu apă potabilă a orașului, în zona str. T. Panfile c/c str. Dragoslavele, am fost nevoiti să procedăm la oprirea apei în întreg municipiul, începând cu ora 11,15. Personalul APA CANAL S.A. Galați a fost mobilizat în zonă și se execută operațiunile specifice pentru remedierea avariei. Nu putem încă estima un termen până la reluarea alimentării cu apă. Funcție de evoluția lucrărilor, vom reveni cu precizări suplimentare. Ne cerem scuze față de consumatorii afectați de sistarea apei potabile, mulțumim pentru înțelegere și îi asigurăm că echipele care execută lucrările vor face tot posibilul pentru finalizarea lucrărilor și reluarea furnizării apei potabile într-un interval cât mai scurt de timp.

Totul ONLINE

În contextul pandemiei de Coronavirus, preocuparea noastră principală o reprezintă siguranța clienților și a angajaților societății.

Pentru limitarea răspândirii virusului în comunitățile în care ne desfășurăm activitatea, vă rugăm să evitați deplasările și să utilizați următoarele servicii online:

Formulare online

Pentru depunerea diverselor solicitări, încheierea unui contract de furnizare sau pentru formularea unor sesizări/reclamații, Apa Canal S.A. Galați pune la dispoziția clienților săi formulare online, care pot fi accesate aici:  https://www.apa-canal.ro/relatii-clienti/formulare-online

Linii telefonice dedicate

Date referitoare la consumul de apă, valoarea facturii și a soldului puteți afla prin intermediul Call Center-ului (0336.390272, apel taxabil, tarif normal), fie automat (non-stop), fie prin intermediul operatorilor (de luni până joi între orele 7,30-16,00 și vineri între orele 7,30-13,30).

Pentru obținerea de informații care privesc contractul, plățile efectuate, termenele de plată, pentru informații comerciale sau pentru orice altă întrebare puteți să sunați la Serviciul Relații cu Publicul – tel. 0236.473380.

Avariile pot fi sesizate la Dispecerat, NON STOP,  tel. 0236.463294.

Corespondență prin e-mail

Utilizați adresa de e-mail office@apa-canal.ro (afișată pe factură) sau formularele online (disponibile pe pagina de internet www.apa-canal.ro) pentru a solicita informații, pentru a transmite documente, înscrisuri, acte specifice scanate sau a sesiza o problemă referitoare la serviciile noastre.

Portalul APA CANAL

Începând cu luna august 2019 este activ portalul online al societății: https://portal.apa-canal.ro

Portalul poate fi accesat și de pe site-ul societății (www.apa-canal.ro)

Pentru autentificare în contul dvs. (este deja creat) trebuie să aveți la îndemână „cod ID” (începe cu cifra 9 și îl găsiți pe factură, în dreapta, sus, deasupra numelui dumneavoastră) iar parola este codul dvs. de client („cod client” îl găsiți înainte de „cod ID”).

Prin intermediul portalului online aveți acces la:

  • vizualizarea consumurilor lunare;
  • vizualizarea istoricului facturilor;
  • vizualizare factură;
  • plata online a facturilor;
  • evidența plăților la zi/soldului.

Pagina de Facebook


Clienții pot afla informații și pot transmite mesaje și prin intermediul paginii oficiale de Facebook: www.facebook.com/ApaCanalGalati

Toate noutățile despre activitatea/acțiunile APA CANAL S.A. Galați le puteți găsi pe site: www.apa-canal.ro sau pe pagina de Facebook.
Societatea Apa Canal S.A. Galați a luat toate măsurile pentru furnizarea în condiții de siguranță a serviciilor de alimentare cu apă în toată aria de operare din județul Galați și va interveni în regim de urgență pentru remedierea eventualelor disfuncționalități/avarii, astfel încât impactul asupra populației să fie redus la minim.

Protejați-vă contorul împotriva înghețului!

Odată cu răcirea vremii trebuie să luați toate măsurile de prevenire a neplăcerilor cauzate de înghețarea componentelor instalației interioare de alimentare cu apă.
Utilizatorul are obligația "să se preocupe de asigurarea integrității sistemelor de măsurare", respectiv a contorului care măsoara cantitatea de apă consumată, cu scopul facturării de către Operator (Legea nr.241/2006 republicată, cu modificările și completările ulterioare, Ordinul 29/N/1993 Anexa, Contractul de furnizare/prestare, Regulamentul serviciului public de alimentare cu apă și de canalizare).