Totul ONLINE

Totul ONLINE

Totul ONLINE

În contextul pandemiei de Coronavirus, preocuparea noastră principală o reprezintă siguranța clienților și a angajaților societății.

Pentru limitarea răspândirii virusului în comunitățile în care ne desfășurăm activitatea, vă rugăm să evitați deplasările și să utilizați următoarele servicii online:

Formulare online

Pentru depunerea diverselor solicitări, încheierea unui contract de furnizare sau pentru formularea unor sesizări/reclamații, Apa Canal S.A. Galați pune la dispoziția clienților săi formulare online, care pot fi accesate aici: https://www.apa-canal.ro/relatii-clienti/formulare-online

Linii telefonice dedicate

Date referitoare la consumul de apă, valoarea facturii și a soldului puteți afla prin intermediul Call Center-ului (0336.390272, apel taxabil, tarif normal), fie automat (non-stop), fie prin intermediul operatorilor (de luni până joi între orele 7,30-16,00 și vineri între orele 7,30-13,30).

Pentru obținerea de informații care privesc contractul, plățile efectuate, termenele de plată, pentru informații comerciale sau pentru orice altă întrebare puteți să sunați la Serviciul Relații cu Publicul – tel. 0236.473380.

Avariile pot fi sesizate la Dispecerat, NON STOP,  tel. 0236.463294.

Corespondență prin e-mail

Utilizați adresa de e-mail office@apa-canal.ro (afișată pe factură) sau formularele online (disponibile pe pagina de internet www.apa-canal.ro) pentru a solicita informații, pentru a transmite documente, înscrisuri, acte specifice scanate sau a sesiza o problemă referitoare la serviciile noastre.

Portalul APA CANAL

Începând cu luna august 2019 este activ portalul online al societății: https://portal.apa-canal.ro

Portalul poate fi accesat și de pe site-ul societății (www.apa-canal.ro)

Pentru autentificare în contul dvs. (este deja creat) trebuie să aveți la îndemână „cod ID” (începe cu cifra 9 și îl găsiți pe factură, în dreapta, sus, deasupra numelui dumneavoastră) iar parola este codul dvs. de client („cod client” îl găsiți înainte de „cod ID”).

Prin intermediul portalului online aveți acces la:

  • vizualizarea consumurilor lunare;
  • vizualizarea istoricului facturilor;
  • vizualizare factură;
  • plata online a facturilor;
  • evidența plăților la zi/soldului.

Pagina de Facebook


Clienții pot afla informații și pot transmite mesaje și prin intermediul paginii oficiale de Facebook: www.facebook.com/ApaCanalGalati

Toate noutățile despre activitatea/acțiunile APA CANAL S.A. Galați le puteți găsi pe site: www.apa-canal.ro sau pe pagina de Facebook.
Societatea Apa Canal S.A. Galați a luat toate măsurile pentru furnizarea în condiții de siguranță a serviciilor de alimentare cu apă în toată aria de operare din județul Galați și va interveni în regim de urgență pentru remedierea eventualelor disfuncționalități/avarii, astfel încât impactul asupra populației să fie redus la minim.