Măsuri de protecție

Limitare a contactului direct între clienți și angajați, pentru protecția tuturor!

În contextul avertismentelor venite din partea autorităților privind pericolul pentru sănătatea publică reprezentat de răspândirea extrem de rapidă a virusului COVID-19, APA CANAL SA GALAȚI a luat măsuri privind limitarea contactului direct între clienții noștri și angajații din departamentele cele mai expuse din acest punct de vedere.

Sfătuim clienții să apeleze, atât cât este posibil, la variantele electronice de depunere a solicitărilor. Pe adresa de mail (office@apa-canal.ro ) puteți transmite documente, înscrisuri sau acte specifice scanate. De asemenea, puteți folosi pentru transmitere și numărul de fax: 0236.473367.

Posibilitățile de plată a facturilor sunt diverse, fără a fi necesară deplasarea la sediul societății: cel mai apropiat terminal „PayPoint” sau „Un-Doi Centru de plăți”, terminalele băncilor sau internet banking.

Reamintim că din luna august 2019 este activ portalul online pe site-ul societății (www.apa-canal.ro ) sau direct la adresa: https://portal.apa-canal.ro/app . Pe verso-ul facturii găsiți toate indicațiile pentru a accesa contul creat deja pentru fiecare client. Prin intermediul portalului online puteți accesa toate datele referitoare la facturi, plăți, consum de apă, sold și, de asemenea, puteți face plata facturii.

Date referitoare la consumul de apă, valoarea facturii și a soldului puteți afla fie automat, fie prin intermediul operatorilor la numărul de telefon - Call Center: 0336.390272. De asemenea, pentru orice întrebare puteți să sunați la Serviciul Relații cu Publicul – tel. 0236.473380.

Toate noutățile despre activitatea/ acțiunile societății noastre le puteți găsi pe site (www.apa-canal.ro ) sau pe pagina de Facebook ( www.facebook.com/ApaCanalGalati )

Avariile pot fi sesizate la Dispecerat, NON STOP: 0236/463294.

În ceea ce privește prezența clienților la casieriile sau ghișeele APA CANAL SA Galați, insistăm asupra evitării aglomerației, atunci când este posibil. Angajatele noastre vor prelua clienții, ca și până acum, cu promptitudine, cu precizarea importantă că purtarea măștii este necesară, și de o parte și de alta, dacă există simptome de răceală.

APA CANAL SA Galați igienizează în permanență suprafețele spațiilor în care se desfășoară activități de relații cu publicul și a luat toate măsurile pentru limitarea răspândirii virusului.

Mulțumim pentru înțelegere!