Actualizare date clienți

Ne străduim să vă oferim servicii de cea mai bună calitate și o comunicare transparentă, adaptată nevoilor dumneavoastră. Într-o lume în continuă mișcare, în care rapiditatea și eficiența informațiilor sunt esențiale, vrem să ne asigurăm că ajungem la dumneavoastră exact atunci când contează cel mai mult:

  • Să vă informăm despre întreruperi planificate ale furnizării apei. Veți ști din timp când și pentru cât timp va fi oprită apa, putând să vă pregătiți corespunzător.
  • Să vă anunțăm în caz de avarii neprevăzute în zona dumneavoastră.
  • Vă contactăm rapid în situații de urgență legate de instalațiile de apă/canalizare din proprietatea dumneavoastră sau din imediata apropiere.
  • Vă informăm despre modificări legislative/contractuale care pot afecta contractul de furnizare/prestare a serviciului de alimentare cu apă și de canalizare.

În acest scop, facem un apel către dumneavoastră ca, în cazul în care s-a modificat numărul de telefon și/sau adresa de e-mail comunicate operatorului la perfectarea contractului sau ulterior, să vă actualizați aceste date de contact (numărul de telefon și adresa de e-mail) înregistrate în sistemul nostru, astfel:

  • Dacă aveți un cont de gmail, completând online acest Formular - Actualizare date
  • Trimițându-ne un email de pe adresa dvs., cu Subiectul : Actualizare date - în care să includeți: 
        • Nume și prenume titular contract
        • Localitatea 
        • Adresă loc de consum (strada, nr., bloc, ap.)
        • Codul de client
        • Numărul de telefon
        • Adresa de e-mail 

Vă mulțumim pentru încrederea și colaborarea dumneavoastră!