Ne străduim să vă oferim servicii de cea mai bună calitate și o comunicare transparentă, adaptată nevoilor dumneavoastră. Într-o lume în continuă mișcare, în care rapiditatea și eficiența informațiilor sunt esențiale, vrem să ne asigurăm că ajungem la dumneavoastră exact atunci când contează cel mai mult:
- Să vă informăm despre întreruperi planificate ale furnizării apei. Veți ști din timp când și pentru cât timp va fi oprită apa, putând să vă pregătiți corespunzător.
- Să vă anunțăm în caz de avarii neprevăzute în zona dumneavoastră.
- Vă contactăm rapid în situații de urgență legate de instalațiile de apă/canalizare din proprietatea dumneavoastră sau din imediata apropiere.
- Vă informăm despre modificări legislative/contractuale care pot afecta contractul de furnizare/prestare a serviciului de alimentare cu apă și de canalizare.
În acest scop, facem un apel către dumneavoastră ca, în cazul în care s-a modificat numărul de telefon și/sau adresa de e-mail comunicate operatorului la perfectarea contractului sau ulterior, să vă actualizați aceste date de contact (numărul de telefon și adresa de e-mail) înregistrate în sistemul nostru, astfel:
- Dacă aveți un cont de gmail, completând online acest Formular - Actualizare date
- Trimițându-ne un email de pe adresa dvs., cu Subiectul : Actualizare date - în care să includeți:
- Nume și prenume titular contract
- Localitatea
- Adresă loc de consum (strada, nr., bloc, ap.)
- Codul de client
- Numărul de telefon
- Adresa de e-mail
Vă mulțumim pentru încrederea și colaborarea dumneavoastră!