Apa Canal Galați suspendă temporar activitatea de relații cu publicul

Apa Canal Galați suspendă temporar activitatea de relații cu publicul

În contextul decretării stării de urgență pe teritoriul României ca urmare a pandemiei de coronavirus și din dorința de a asigura măsuri de protecție a sănătății clienților și propriilor angajați, Apa Canal S.A. Galați suspendă temporar activitatea de relații cu publicul la toate punctele de lucru din aria de operare.

Sfătuim clienții să apeleze la variantele electronice de depunere a solicitărilor. Pe adresa de mail (office@apa-canal.ro) puteți transmite documente, înscrisuri sau acte specifice scanate. De asemenea, puteți folosi pentru transmitere și numărul de fax: 0236.473367.

Pentru plata facturilor, posibilitățile sunt diverse: terminalele „PayPoint” sau „Un-Doi Centru de plăți”, terminalele băncilor sau internet banking. Reamintim că din luna august 2019 este activ portalul online pe site-ul societății (www.apa-canal.ro) sau direct la adresa: https://portal.apa-canal.ro/app . Pe verso-ul facturii găsiți toate indicațiile pentru a accesa contul creat deja pentru fiecare client. Prin intermediul portalului online puteți accesa toate datele referitoare la facturi, plăți, consum de apă, sold și, de asemenea, puteți efectua plata facturii.

Date referitoare la consumul de apă, valoarea facturii și a soldului puteți afla și prin intermediul Call Center-ului, fie automat, fie prin intermediul operatorilor, la numărul 0336.390272. De asemenea, pentru orice întrebare puteți să sunați la Serviciul Relații cu Publicul – tel. 0236.473380.

Toate noutățile despre activitatea/ acțiunile societății noastre le puteți găsi pe site (www.apa-canal.ro ) sau pe pagina de Facebook ( www.facebook.com/ApaCanalGalati )

Avariile pot fi sesizate la Dispecerat, NON STOP: 0236.463294.

Societatea Apa Canal S.A. Galați a luat toate măsurile pentru furnizarea în condiții de siguranță a serviciilor de alimentare cu apă în toată aria de operare din județul Galați și va interveni în regim de urgență pentru remedierea eventualelor disfuncționalități/avarii, astfel încat impactul asupra populației să fie redus la minim.

Activitatea de relații cu publicul va fi reluată după revenirea la normal a situației cauzată de pandemia de coronavirus.