Societatea APA CANAL S.A. Galați își reia lucrul cu publicul, cu distanțare fizică și în siguranță

Societatea APA CANAL S.A. Galați își reia lucrul cu publicul, cu distanțare fizică și în siguranță

Începând de marți, 2 iunie 2020, Societatea APA CANAL S.A. Galați redeschide toate birourile/ghișeele de relații directe cu publicul, cu impunerea tuturor măsurilor sanitare în vigoare în România, pentru a asigura protecția și siguranța clienților, dar și a propriilor angajați.

Încă de la apariția primelor cazuri în România de infecție cu noul coronavirus, am derulat ample acțiuni de dezinfecție la toate punctele de lucru și pe străzile adiacente, în toate birourile societății și în toate spațiile destinate publicului, acțiuni care se vor derula și în continuare. Personalul societății este instruit cu privire la prevenirea și limitarea îmbolnăvirilor cu noul coronavirus, conform recomandărilor autorităților competente, și este  dotat în permanență cu mănuși, măști și soluții dezinfectante. Sterilizarea documentelor care circula în societate și a spațiilor destinate relațiilor cu publicul se face zilnic, cu ajutorul lămpilor UV (lămpi bactericide cu ultraviolete, care distrug virusuri, germeni, bacterii, fungi etc.).

Așadar, pe 2 iunie 2020 vor fi reluate toate activitățile de relații cu publicul (primirea și eliberarea de documentații tehnice/avize, furnizare informații legate de taxare, facturare, încasare, contractare, registratura etc.). Ghișeele/birourile și casieriile vor funcționa după programul obișnuit, valabil anterior decretării starilor de urgență/alertă.

Pentru ca toate activitățile să se desfășoare în condiții de siguranță, se impune respectarea următoarelor măsuri:

În această perioadă, ca o măsură suplimentară de prevenție, vă rugăm să veniți neînsoțiți de către alte persoane în incinta societății iar în cazul în care prezentați simptome de răceală sau gripă, vă rugăm să amânați vizita până la însănătoșire.

În vederea limitării efectelor pandemiei și evitării îmbolnăvirilor, vă recomandăm să solicitați rezolvarea eventualelor probleme prin formularea acestora telefonic, prin   e-mail sau fax, precum și efectuarea plăților prin metodele alternative precizate pe site-ul societății sau pe verso-ul facturii.

Vă reamintim că date referitoare la consumul de apă, valoarea facturii și a soldului puteți afla prin intermediul Call Center-ului (0336.390272, apel taxabil, tarif normal), fie automat (non-stop), fie prin intermediul operatorilor (de luni până joi între orele 7,30-16,00 și vineri între orele 7,30-13,30). Pentru obținerea de informații care privesc contractul, plățile efectuate, termenele de plată, pentru informații comerciale sau pentru orice altă întrebare puteți să sunați la Serviciul Relații cu Publicul – tel. 0236.473380. Avariile pot fi sesizate la Dispecerat, NON STOP,  tel. 0236.463294.

Toate noutățile despre activitatea/acțiunile APA CANAL S.A. Galați le puteți găsi pe site www.apa-canal.ro sau pe Facebook  www.facebook.com/ApaCanalGalati