Continuitatea serviciului de alimentare cu apă poate fi asigurată doar prin plata facturilor

Societatea Apa Canal S.A. Galați mulțumește tuturor cliențiilor care înțeleg faptul că facturile reprezentând contravaloarea serviciilor de apă și de canalizare trebuie achitate și în această perioadă, pentru a asigura continuitatea serviciului de utilități.

Apa Canal S.A. Galați este o societate comercială care se autofinanțează, fără a beneficia de fonduri de la bugetele de stat, locale sau județene. Sursele noastre de venit sunt încasările pe care le obținem din plata de către utilizatori -persoane fizice și juridice -a apei potabile furnizate, a serviciilor de canalizare și epurare, a celor de vidanjare, precum și din prestarea către terți a unor lucrări specifice domeniului nostru de activitate.

Apa Canal S.A. Galați are stabilitate din punct de vedere financiar, dar situații de criză de genul celei pe care o traversăm pot crea grave dezechilibre financiare pentru orice operator de servicii de utilitate publică în cazul în care apar sincope în încasarea contravalorii serviciilor prestate.

Menționăm că în această perioadă, decretată stare de urgență, este suspendată doar debranșarea pentru neplata la timp, nu și plata serviciilor de apă și canalizare. Contravaloarea serviciilor de care beneficiați va trebui oricum achitată după trecerea acestei perioade, iar plata la acel moment al tuturor facturilor acumulate ar putea reprezenta un efort mult mai mare pentru dumneavoastră.

Pentru a asigura continuitatea serviciului de furnizare a apei potabile, de colectare și de epurare a apelor uzate, Apa Canal S.A. Galați are nevoie de resurse financiare pentru a achiziționa reactivii necesari tratării apei brute pentru ca aceasta să devină potabilă, pentru a plăti energia electrică utilizată în procesele de producție, pentru captarea, tratarea și transportul apei către utilizatori, pentru transportul apei uzate și epurarea acesteia, pentru a plăti apa brută și contribuțiile specifice pentru apele uzate evacuate etc.

Reamintimcă pentru plata facturilor, posibilitățile sunt diverse: terminalele „PayPoint” sau „Un-Doi Centru de plăți”, terminalele băncilor sau internet banking.

Recomandăm utilizarea pentru plăți a portalului online de pe site-ul societății (www.apa-canal.ro) sau direct la adresa: https://portal.apa-canal.ro/app. Pe verso-ulfacturii găsiți toate indicațiile pentru a accesa contul creat deja pentru fiecare client. Prin intermediul portalului online puteți accesa toate datele referitoare la facturi, plăți, consum de apă, sold și, de asemenea,puteți efectua plata facturii.

Date referitoare la consumul de apă, valoarea facturii și a soldului puteți aflași prin intermediul Call Center-ului, fie automat (NON STOP), fie prin intermediul operatorilor (program: de luni până joi 7.30 –16.00; vineri 7.30 –13.30), la numărul 0336.390272. De asemenea, operatorii noștri de la Serviciul Relații cu Publicul vă stau la dispoziție pentru a vă oferi toate informațiile de care aveți nevoie –telefonic la 0236.473380 sau online (programul de lucru de mai sus).

Toate noutățile despreactivitatea/acțiunilesocietățiinoastrele puteți găsi pe site (www.apa-canal.ro) sau pepagina de Facebook (www.facebook.com/ApaCanalGalati)

Avariile pot fi sesizate la Dispecerat NON STOP: tel. 0236/463294.

Echipele de intervenție, personalul din stațiile de tratare sau de epurare a apei sunt de asemenea la datorie, alături de celelalte categorii de personal, pentru a asigura continuitate și funcționalitate sistemului.